Fotball

Turlag

Ski

Vi er USF Fotball

Årets sesong er den 10 sesongen med scoringssupport. I år kan du være med med støtte fotballen på Ulefoss med 8 kr pr scoret mål av A-laget i 2014. Takket være nærmere 150 fotballinteresserte ”ulefossinger” har fotballgruppa hatt inntekter opp mot kr. 50.000,- de siste år. Dette er tiltrengte midler som gjør oss istand til å opprettholde og forhåpentligvis forbedre det sportslige tilbudet i klubben.

Vi har plass til flere

Ønsker du å være med, enten som privatperson eller bedrift? Send en SMS med navn og adr til leder av Fotballgruppa på tlf 975 06 610, eller skriv under på et skjema som ligger i kiosken på stadion.

Gøran Simonsen

Hva skjer?

3 weeks ago

Ulefoss SF